martes, 10 de octubre de 2017

Els espanyols i la dominicana

Daniela:
Rep.Dom
soc dominicana de pares dominicans el meu pare es va venir a Mallorca  quant tenia 36 anys la meva mare es va quedar per que els meus pares es varen separar.


Marta:  
Mallorca
vaig néixer a Palma,els meus pares son de Mallorca i tota la meva família es
de aquí menys la meva padrina que es anglesa

Fran:
Mallorca
vaig néixer a Palma i la meva familia en Extremadura i Andalucia.Ara visc a Son Servera, el meu padrí es Francès però viu amb nosaltres i el meu altre padrí viu a Granada


Alex:
Mallorca:

Jo vaig néixer a Manacor i la mare es de Albacete i el meu pare  de València i tenc 13 anys 

Pablo:
Mallorca  
Jo vaig néixer a Manacor. El meu pare es de Albacete i també els seus pares(els meus padrins). La meva mare es de orellana la vieja i també els meus padrins.
Els meus pares es varen conèixer en Mallorca i així vaig néixer jo i la meva germana                                                                                      

No hay comentarios:

Publicar un comentario