martes, 10 de octubre de 2017

Mr.fantastics

Nosaltres som Mr.fantactics i tots em nascut aquí, els nostres pares son de diversos paísos.

VALENTIN:Jo soc en Valentín tenc 12 anys soc d'aqui però els meus pares són d'Argentina i d'Itàlia.
M'agrada jugar a bàsquet,també m'agrada jugar a les consoles.
Argentina:Argentina és un pais molt gran amb moltes ciutats,munt

La capital es: Buenos Aires.Itàlia és un pais molt bonic amb molts de camps.La capital es:Roma.

DANIEL:Jo soc Daniel i vaig neixer aqui però ma mare es de Cuba, sa meva avia també es de Cuba i EE.UU.
ROUKAYA: Hola jo soc na Roukaya.
Soc mija Arab i mija Mallorquina, a Marroc hi ha molta calor i lo que mes m`agrada es com visteixen.
ESTHER: Jo soc Esther, tenc 13 anys,la meva familia es de España, però la meva mare de Madrid, el clima es molt càlid, pero es molt bonic.
SHANINA: Jo soc na Shanina, el meu pare és d'alemanya,la meva mare d'aquí i d'Inglaterra,a Inglaterra, és molt comú menjar ous amb bacon i a alamanya fan moltes festes divertides.

No hay comentarios:

Publicar un comentario